søndag den 6. december 2015

RETTELSER


Der vil uundværligt dukke fejl op i alle bøger efterhånden som læserne får arbejdet sig igennem siderne. Min bog er heller ingen undtagelse, men jeg må have haft nogle rigtig gode korrektur læsere for indtil videre er der kun dukket en fejl op. Denne fejl er til gengæld med i syvejledningen til hver eneste tæppe. Det er i slutningen af hver syvejledning, der hvor der står FOLDEKANT; her skriver jeg sandelig at strimmelen skal foldes på langs, RET MOD RET!!! Den skal selvfølgelig foldes vrang mod vrang, eller med retsiden udad.

Heldigvis er der så mange dejlige mennesker der har købt min bog at vi regner med at skulle trykke 2. oplag i starten af 2016. Så skriv endelig til mig på designbyhelene@gmail.com hvis du har fundet yderligere fejl i bogen, så vi kan få rettet så meget som muligt i det nye oplag.

2 kommentarer:

  1. Nummeringen af siderne i bogen var mangelfuld. Jeg har selv skrevet sidenumrene med blyant.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth, men det er med vilje fra forlagets side.- bogen fremstår flottere grafisk der hvor der er farvet kant omkring siderne.Der er side tal på første side i hvert "kapitel", så man via indexet nemt kan finde starten af hver syvejledning. Det er meger sjælent man har brug for at slå op inde midt i et kapitel.

      Slet