søndag den 6. december 2015

KONKURRENCE

Jeg er så heldig at min bog er med i diverse boghandleres julekatalog. Indtil videre har jeg set den i Bog & Ide samt Arnold Busck.
Sammen med Arnold Busck vil jeg gerne sige tak til de af jer der har været så søde at købe min bog, så her er en chance for at vinde quilten fra billedet på bogens forside. The one and only original........


http://www.arnoldbusck.dk/indhold/vind-patchwork-taeppet

Jeg er meget spændt på hvor mange der deltager & hvem der mon bliver den heldige vinder.




1 kommentar:

  1. Har fået din bog i julegave , hvor er der mange flotte tæpper og jeg er især glad for dine moderne inspiration af nye ide, samt input til udstyr og inventar, da jeg er ved at indrette mit eget ille rum til mit håndarbejde mm.
    med venlig hilsen
    Annie Rasmussen

    SvarSlet